Reklamacje
Reklamacje OSK MX
BARTŁOMIEJ MITERA
1 Każdy kursant w przypadku niezadowolenia ze szkolenia ma prawo do złożenia reklamacji
2 Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu nieprawidłowości w formie pisemnej w siedzibie OSK MX ul. Narutowicza 36 A
3 Ośrodek posiada formularz reklamacyjny , którego wypełnienie jest podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej.
4 Po złożeniu formularza OSK w przeciągu 2 tygodni rozpatruje wniosek i kontaktuje się z osobą składającą reklamację
5 W przypadku uzasadnionych roszczeń osoby szkolonej ośrodek zobowiązuję się do zadośćuczynienia szkody w stopniu pokrywającym powstałe straty.
6 W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji , kursant ma prawo do odwołania się od decyzji w przeciągu 2 tygodni od otrzymania uzasadnienia.
Odwołanie należy kierować bezpośrednio do kierownika jednostki Bartłomiej Mitera , w formie pisemnej.