W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies

Akceptuje ciasteczka
Prawo jazdy Tarnów

Najlepsza zdawalność w regionie

w 2014 i 2015 roku wśród małych i średnich OSK

ZOBACZ NA FACEBOOKu

Najbliższy kurs

11 lipca 2022

GODZ 9:00

ZAPISZ SIĘ

Nowość w OSK MX!

Szkolenie na samochodzie z automatyczną skrzynią biegów oraz szkolenia dla osób niepełnosprawnych, które odbywa się na specjalnie przygotowanym pojeździe !!

 

Kategoria A

Marzysz o motocyklu? Z nami nauczysz się nim jeździć

Szkolenia indywidualne

Nie odpowiadają Ci terminy kursów? Zapisz się na kurs indywidualny!

Dla niepełnosprawnych

Szkolenia dla osób z ograniczoną sprawnością ruchową.

Opinie o OSK MX

Co piszą o nas kursanci Pokaż wszystkie opinie
Zaczełam kurs prwa jazdy w innym ośrodku co było błedem , do ośrodka MX trafiłam na jazdy dodatkowe przy kolejnym podejściu do egzaminu praktycznego . I co się okazało ? Pan Łukasz jest tak świetnym instruktorem , że wystarczyło mu 4 godziny bym nauczyła się dobrze… Ela
Polecam wszystkim osk mx egzaminy zdane za pierwszym i drugim razem . Bardzo polecam równiesz instruktora Łukasza świetnie uczy ma fajne podejście do kursantów bardzo fajnie mi sie z nim jeździło Strasznie szybko mjiał mi z nim czas 30 godz mineło sama nie wiem kiedy . Podobały… Justyna
Ośrodek naprawde polecam:D Miła atmosfera i naprawde skuteczne nauczanie:D Gorąco Polecam:D Przede wszystkim nie drogi kurs a naprawde skuteczny:D POLECAM!!!!! Kamil:D
jak ja bylem w szpitalu i nie wstawilem sie na egzamin ale instruktor zglosil dzien wczesniej w mordzie to musze placic kolene 140zl czy poprostu za kolejny mniej patryk
Polecam ten ośrodek.Z Panem Łukaszem jazdy to czysta przyjemność,jest on bardzo wymagający dobrze uczy.Pan Łukasz jest spokojny,miły,wyrozumiały,życzliwy,jest dobra atmosfera Przedewszystkim Pan Lukasz nie krzyczy. Polegam gorąco Pana Lukasza Pyrchle!.???? ...
Szczerze polecam OSK MX. Wykłady prowadzone przez P. Łukasza były bardzo interesujące. Wszystkie godziny (kat B) wyjeżdżone w miłej i bezstresowej atmosferze z P. Bartkiem- najlepszym instruktorem jakiego znam. Jest osobą wymagającą ( zwraca uwagę na najdrobniejsze błędy),… K K
Przez całe życie uważałam, że nie uda mi się nauczyć jeździć, a co dopiero zdobyć prawo jazdy... ale MX udowodnił mi, że się myliłam :) Polecam Panią Anię (zwłaszcza dla zestresowanych kobietek, bo Pani Ania to oaza spokoju), Pana Rolnickiego i Pana Barnasia. Każdy… Anna
Nie wiesz czy wybrać MX? NIe zastanawiaj się tylko idź zapisać się na kurs! jeżeli czegoś nie rozumiesz wytłumaczą ci tyle razy ile to będzie potrzebne. Jazdy naprawdę szybko mijają.... i jest bardzo miła atmosfera. Nie zastanawiaj się już dłużej tylko idż zapisać… Kursantka
Dzięki szkoleniu w MX jako osoba w średnim wieku uzyskałam prawo jazdy. Rzetelne szkolenie, teoria i praktyka. Instruktorzy, przynajmniej moja pani instruktor, szkołą tak, jak wymaga egzaminator. Dzięki, pani Aniu. Poza tym, kursant też musi się przyłożyć. Pozdrawiam ekipę… Joanna
Bardzo polecam ośrodek MX! Świetna, wykwalifikowana kadra. Wykłady prowadzone są doskonale. Wszystko jest tłumaczone dokładnie i jeżeli jest taka potrzeba kilkakrotnie. Instruktorzy są bardzo mili jednak najważniejsze jest ich profesjonalne podejście do kursantów. Przede… Kaja
Pan Paweł Nytko, świetny instruktor, egzamin dany za pierwszym razem. Moja ocena 10/10 rewelacyjne podejście do kursanta, pełen profesjonalizm. Pozdrawiam i dziękuję Kuba
Polecam jak najbardziej - świetna atmosfera oraz pełny profesjonalizm, szczególnie przypadł mi do gustu Pan Bartek Mitera, i Pan Paweł Nytko :) Zachęcam każdego - sukces na egzaminach gwarantowany! ;) Sylwia
Polecam instruktora Łukasza jest najlepszy z calej kadry w Mx a byc moze i calym Tarnowie. Bardzo dobrze i sumiennie uczy szlifujac nawet te natrudniejsze trasy , ze stojckim spokojem reaguję i omawia bledy nawet w sytulacjach niebezpiecznych. Dziekuje za nauke ROKSANA
Jestem bardzo zadowolona, że właśnie ten ośrodek wybrałam! Jest super instruktorzy bardzo dobrze i spokojnie wszystko tłumaczą. Najwięcej godzin wyjeździłam z P. Bartkiem, ale i z P. Darkiem się zdarzało. Są generalnie super;d Bardzo skutecznie uczą - zdane za pierwszym!:)) Kasia
witam was wszystkich az pozazdroscic tym kturzy zdali ja do egzaminu juz bende podchodzic juz 5raz poprostu zaczelam kurs w jurexie wzielam papiery przenioslam sie do kramexu nie radze sobie z lukiem prosze dobrych ludzi o podanie mi tutaj dobrego instruktora z MX z kturym instruktorem… Nadia
Polecam wszystkim osk Mx najlepszy ośrodek szkolenia kierowców w Tarnówie szczególne podziękowania dla pana Łukasza instruktor na 6 dobrze uczy i ma świetne podejście do kursanta ale podziękowania należą sie tez Pani Karolinie za dobre słówo i podtrzymywanie na duchu… Monika
Świetny ośrodek, wszystko zdane za pierwszym razem. Na wykładach super atmosfera, w elce również. W szczególności polecam instruktorów : Pana Łukasza, Pana Mariusza oraz Pana Bartka ! :) Roksana
Ja rowniesz zaczołem kurs w innym osk do osk Mx trafiłem po kilku nie zdanych egzaminach i tez trafiłem na łukasza okazało sie ze w poprzednim osrodku nie wiele mnie nauczono na połowie trasach wogole nie byłem . Już po paru jazdach z łukaszem czułem sie pewniej za kierownicą… kursant
Fajna atmosfera, fajne podejście do kursantów. Gorąco polecam ten ośrodek. Zdawalność (przynajmniej na kat.A) do tej pory 100%.Ja też zdalem i już pomykam sobie motorkiem.Zapraszam wszystkich. Marek
Polecam bardzo serdecznie pana Pawła Nytko jest świetnym instruktorem jazdy. Jazdy z nim to sama przyjemność jest bardzo wesołym i wyrozumiałym instruktorem! Karolina
Jestem bardzo zadowolona z tego ośrodka MX. Wykłady były prowadzone w taki sposób że kaźdy mógł je zrozumieć(np taki ciołek jak Ja hehe). Instruktorom Mariuszowi i Bartkowi bardzo dziękuje za przekazaną wiedze:) Iwona
ja swój kurs zaczelam w jurexie teoria zdana ok ale jak doszło do jazd to z jakim bym nie jezdzila to kazali się podwozić to na zakup to fryzjer to do znajomego gdzies tam po cos wzielam papiery z jurexu przeniosłam się do kramexu tam na jazdach to samo podwożenie na moich… jagoda do Ewka
Co tu duzo pisac.. Jak dla mnie najlepszy osrodek , cierpliwosc maja a to najwiekszy plus hehe :) Mila atmosfera szczegolnie w samochodzie :D , fajni instruktorzy szczegolnie Bartek i Michal ;), oczywiscie pan.Mariusz tez. Troche bedzie sie tesknic.. Ale moze kiedys jakis nastepny… Wiola Szwecja
Chciałabym bardzo serdecznie podziękować mojemu instruktorowi Panu Darkowi za poświęcony czas i przekazaną wiedzę. Nauka jazdy z Panem Darkiem to czysta radość. Pan Darek to instruktor idealny!!! Przesympatyczny, wyrozumiały, cierpliwy i opanowany profesjonalista, dzięki… Paulina
Szczerze i z całego serca polecam ten ośrodek! Z panem Łukaszem jazdy to czysta przyjemność, jest on bardzo wymagający ale w pozytywny, motywujący sposób. Pan Mariusz jak i Bartek równie cenni. Najlepsza kadra w mieście! Zuza
Bardzo polecam ośrodek MX! Miła atmosfera, kompetentni instruktorzy, jestem bardzo zadowolona ze swojego wyboru, egzamin zdany sukcesywnie za pierwszym razem! :) Bardzo dziękuję Łukaszowi ;) za ogromną cierpliwość, spokój i fachowe podejście do kursanta. Bardzo serdecznie… Kasiaaa
Przesympatyczni, profesjonalni, baaaaaaaaardzo cierpliwi instruktorzy z poczuciem humoru. Dziekuje panu Librantowi ktory mial dla mnie mnostwo cierpliwosci w czasie trudnych poczatkow. Monika
Jestm bardzo zadowolony z wykładów , a co najważniejsze nauki jazdy w MX. Bardzo się ciesze, że upływały one w tak super atmosferze. Pozdrawiam Bartka i p. Mariusza i bardzo polecam :) Kamil :D
Polecam wszystkim bardzo gorąco Mx ! Jest to najlepsza szkoła !polecam Łukasza i Pana Mariusza obydwaj instruktorzy świetni z panem Mariuszem nauczycie sie świetnie parkować z Łukaszem natomiast jazdy po skrzyżowaniach i trudnych miejscach łukasz zwraca uwagę nawet na małe… Rafał
Nie mam zamiaru tu zbyt wiele słodzić ale nie ma co ukrywać że MX jest najlepszy i to na pewno nie tylko w Małopolsce ale i na skalę krajową :P Pan Łukasz , Pan Bartek i Pan Mariusz najlepsi instruktorzy <3 !! Można z nimi porozmawiać o wszystkim ale oczywiście nauczą… Dorota
MX to niewątpliwie najlepszy wybór w moim życiu. Z uśmiechem na twarzy wspominam każdą godzinę za kierownicą. Wszystkim kursantom bardzo polecam Pana Mariusza, który jest po prostu niezastąpiony. Miły, zabawny, profesjonalny pod każdym względem. Podsumowując całą… Natalia
Pani Ania Sajdak- polecam z całego serca <3 Do LMX- u przyszłam z innego ośrodka. Tam obsłuchałam, że będę jeżdzić 100 h, że się nie nadaję do jazdy.. Po jazdach z Panią Anią uwierzyłam w siebie ! Teoria zdana za pierwszym, praktyka za drugim :) Jak się uczyć jeździć,… Marysia
Bardzo profesjonalny i skuteczny ośrodek szkolenia z mega wykwalifikowaną kadrą instruktorów którzy swoją wiedzą , cierpliwością , kulturą osobistą oraz stanowczością w dążeniu do jak najlepszego wyszkolenia przyszłych kierowców powodują , że nawet osoby z grupy… Dorota
Bardzo polecam ten ośrodek! Pana Bartka jak i Łukasza.Bardzo mili ,i wszystko wytłumaczą i co najważniejsze nie krzyczą. Miła atmosfera i nauka bezstresowa. Polecam! Kinga
Super szkoła jazdy, kursy z Panem Stanisławem który super tłumaczy - teoria zdana za 1 razem. Super atmosfera jako instruktora polecam Panią Anie Samul i Pana Pawła Nytko wszytko wytłumaczone na spokojnie. Ciekawą rzeczą jest rozdanie nagród i upominków na koniec kursów… Gabi
Bardzo polecam ośrodek MX. Miła i sympatyczna atmosfera, rzetelne nauczanie. Kadra konkretna i fachowa. Wszystko jest doskonale tłumaczone i wyjasnione kilkakrotnie, czas jast maksymalnie poświecony kursantowi. Dzieki wielkiemu zaangażowaniu instruktorów egzamin zdałem za… Paweł
Polecam ten Ośrodek. Wykłady przez Łukasza prowadzone fachowo, zawsze wytłumaczy jak się coś chce dopytać. Na jazdy polecam również Łukasza. Świetnie wszystko tłumaczy, wprowadza przyjazną atmosferę i można na luzie o wszystkim porozmawiać. Jeszcze raz dzięki MX… Kursant 05
Nadia p. Bartek Mitera jest mega cierpliwym człowiekiem i świetnym instruktorem, więc możesz być spokojna :) na 100% nie spotka cie to co w kramexie i jurexie :0 Patryk jeśli ta sprawa została zgłoszona wcześniej to ta wpłata nie powinna Ci przepaść, po prostu musisz… Kasia
W wieku 44 lat trudno jest nauczyć się jeździć.Tej sztuki dokonałam w MX-ie . Nigdy nie miałam nic do czynienia z samochodem ale udało mi się zdać za pierwszym razem !!!! MICHAŁ ł [mój 'promotor '] ,jest bardzo cierpliwym, kompetentnym i doświadczonym instruktorem.Jedyny… Beata
Polecam osk mx !najlepszy osk w tarnowie !obydwa egzaminy zdane za pierwszym razem szczególne podziękowania dla łukasza za przygotowanie teoretyczne oraz też praktyczne świetny instruktor a co najważniejsze ma świetne podejście do kursanta gorąco polecam !:-) jakub
Ja równiesz chciałaam podziekowac Łukaszowi za godz dodatkowe naprawdę pełny profesionalizm taki instruktor to skarb . Ja kurs robiłam w innym osrodku ale tam nikt nie traktuje kursantów poważnie :-( dopiero w mx nauczyłam sie dużo dziekuje Łukaszku :-* dominika


Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.